W kolejnych miesiącach pytania, propozycje i uwagi dotyczące projektów rewitalizacji będzie można kierować bezpośrednio do Zespołu Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego Biura Rozwoju Gdańska, korzystając z kilku możliwości. Te formy kontaktu zostają wprowadzone w zastępstwie organizowanych raz w miesiącu punktów informacyjnych.
Punkty informacyjne zostały otwarte w drugiej połowie 2017 r. na każdym z czterech obszarów rewitalizacji. Dyżury pracowników ZRiDK BRG stanowiły odpowiedź na zainteresowanie mieszkańców działaniami przewidzianymi w Gminnym Programie Rewitalizacji. Z początkiem lutego, w związku z niewielką frekwencją, dyżury zostają zawieszone.
Pytania, propozycje i uwagi będzie można odtąd kierować bezpośrednio do pracowników ZRiDK, korzystając z jednej z kilku możliwości:
- odwiedzając od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30 Zespół Rewitalizacji i Dziedzictwa Kulturowego BRG (parter, pokoje 1-7 w budynku przy ul. Wały Piastowskie 24 w Gdańsku),
- pisząc na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , - kontaktując się telefonicznie z koordynatorami projektów:
Dolne Miasto / Stare Przedmieście / Plac Wałowy – tel. 58 308 42 13,
Biskupia Górka / Stary Chełm – tel. 58 308 44 24,
Nowy Port z Twierdzą Wisłoujście – tel. 58 308 44 02,
Orunia – tel. 58 308 44 02.
W czterech lokalizacjach, w których dotychczas odbywały się spotkania informacyjne, zostały umieszczone skrzynki kontaktowe, do których mieszkańcy mogą wrzucać swoje uwagi, pytania i propozycje dotyczące rewitalizacji. W pismach należy podać adres zwrotny, na który ma zostać skierowana odpowiedź.
Skrzynki kontaktowe zostały umieszczone w:
- Inkubatorze Sąsiedzkiej Energii na Dolnym Mieście (ul. Reduta Wyskok 2),
- Domu Sąsiedzkim na Biskupiej Górce (ul. Biskupia 4),
- Łaźni 2 w Nowym Porcie (ul. Strajku Dokerów 5),
- Domu Sąsiedzkim „Gościnna Przystań” na Oruni (ul. Gościnna 14).