Zielony Bulwar
Nowa Kielnieńska, Nowa Spacerowa z tunelem pod Pachołkiem i Zielony Bulwar – jedni krytykują, inni wręcz nalegają na szybką realizację nowej trasy komunikacyjnej dla Gdańska. Jakie korzyści niesie ze sobą ta inwestycja? Tego mieszkańcy dowiedzą się na sześciu spotkaniach informacyjnych zorganizowanych przez Biuro Rozwoju Gdańska przy wsparciu Rad Dzielnic.
W związku z planowanymi na wrzesień spotkaniami informacyjnymi Biura Rozwoju Gdańska oraz Rad Dzielnic z mieszkańcami zainteresowanymi przebiegiem Zielonego Bulwaru, udostępniamy dodatkowe materiały pomocne w zobrazowaniu planowanego przebiegu tej inwestycji czyli odwzorowanie rezerwy terenowej z planów miejscowych na zdjęciu lotniczym.
Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Uniwersytetu Gdańskiego zapytała gdańszczan o ich zdanie na temat planowanej budowy tzw. Drogi Zielonej.
Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe układu drogowego, łączącego drogę wojewódzką nr 218 z Trasą Słowackiego w Gdańsku.
Dokument do pobrania tutaj
Szanowni Państwo,
na spotkaniu w dniu 13 kwietnia z Radami Dzielnic padło pytanie: "Jakie wyburzenia będą w związku z realizacją 'Zielonego Bulwaru'?".
1. Po co Gdańskowi Zielony Bulwar ?
Zielony Bulwar wraz z tunelem pod Pachołkiem, Nową Spacerową i Nową Kielnieńską to ważny element systemu transportowego Gdańska.
Odpowiadając na pytanie (zadane w dniu 23 marca 2016 r. na spotkaniu z Radami Dzielnic) dotyczące programu z jakiego miasto mogłoby otrzymać środki na sfinansowanie budowy ciągu komunikacyjnego Nowej Kielnieńskej, Nowej Spacerowej i Zielonego Bulwaru, przedstawiamy poniżej informację jaką otrzymaliśmy z Wydziału Programów Rozwojowych, który zajmuje się pozyskiwaniem środków unijnych na inwestycje: