Inne 28 października 2016

W poniedziałek 31 października rozpoczynają się otwarte konsultacje społeczne z mieszkańcami w ramach organizowanego przez Miasto Gdańsk panelu obywatelskiego „Jak lepiej przygotować Gdańsk na wystąpienie ulewnych opadów deszczu w ramach adaptacji miasta do zmian klimatu?”. Zachęcamy do dzielenia się opiniami.

Inne 27 października 2016

Podczas październikowej sesji, Rada Miasta Gdańska przegłosowała m.in. siedem uchwał przygotowanych przez Biuro Rozwoju Gdańska. Trzy z nich dotyczą uchwalenia miejscowych planów, cztery – przystąpienia do sporządzenia planów.

Inne 07 października 2016

Najnowsza ortofotomapa, zdjęcia ukośne oraz model 3D miasta to nowe narzędzia przygotowane dla Gdańska przez firmę MGGP Aero. Dane te są już bardzo ważnym elementem wykorzystywanym w zarządzaniu miastem. Także mieszkańcy zyskują kompletne i wielowymiarowe dane o swoim otoczeniu, Również przedsiębiorcy, inwestorzy i turyści mogą poznać Gdańsk z zupełnie nowej perspektywy.

Inne 23 września 2016

To jedna z propozycji przedstawionych przez zagranicznych ekspertów z Laboratorium CAPAcity, podczas konferencji podsumowującej trzydniowe warsztaty, zorganizowane przez Biuro Rozwoju Gdańska.

Inne 12 września 2016

"Water in-between museums" – to temat międzynarodowych warsztatów urbanistycznych, zorganizowanych przez Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta oraz Biuro Rozwoju Gdańska. Gdańscy oraz europejscy eksperci zajmą się w tym czasie opracowywaniem koncepcji na przestrzeń między Muzeum II Wojny Światowej a Europejskim Centrum Solidarności.

Inne 28 lipca 2016

Odpowiadając na artykuł zamieszczony na portalu trójmiasto.pl, zatytułowany "Dlaczego doszło do powodzi w Gdańsku?", Biuro Rozwoju Gdańska informuje, że przypisywanie polityce przestrzennej miasta winy za skutki powodzi z 14 lipca br. i zarzucanie nieodpowiedzialności w tym względzie włodarzom miasta jest zarówno populistyczne jak i nieuzasadnione.

Inne 21 lipca 2016

Biuro Rozwoju Gdańska wsparło Spółdzielnię Mieszkaniową Suchanino w organizacji festynu rodzinnego, przekazując gadżety promocyjne oraz drobne zabawki dla dzieci.

Strona 3 z 3